2008年1月2日 星期三

24-28 Dec 這個聖誕真特別

24-28 Dec 2007


平安夜,冇得去街街,唯有o係屋企影下相啦...



天朗:件冷背心仔係婆婆個朋友織俾我架...幾cute..



天朗:今日係聖誕節呀...我去左街街,飲茶...哈哈...


不過全程我都係覺覺豬..因為我已經食飽飽嘛..嘻嘻!!



媽媽: 天朗..你睇你個樣幾奸!



天朗:我最鍾意阿婆抱我架啦....



媽媽: 你睇下呢個懶訓豬...



媽媽: 天朗...你咁攪笑既...將隻腳仔放左落媽媽個衫袋!



天朗:點解我咁呆滯o既....梗係啦...我開左幾晚party...好眼訓呀...



天朗:我開始變番精靈天朗仔啦...



又一奸笑之作...



媽媽: be be 豬,媽媽好鍾意..咁趣怪的你呀!!



呢個星期,連續幾晚都冇覺好訓...因為天朗一到夜晚就不停咁喊..經過我地觀察,佢應該係有肚風...好彩後來飲左d肚風水,情況已經好番...


詳情睇呢度啦>>> http://hk.myblog.yahoo.com/jw!uXQf1DOeHxwScIbo.QWYPPNl/article?mid=554


沒有留言:

張貼留言