2008年1月3日 星期四

孫耀威全新專輯【In The Name Of Love】

29 Dec 2007


今日,係生完bb之後,第一次出街呀..i mean 真係去遠d o個隻呢..為的是Eric啦,自知道佢今日有簽唱會之後,我已經立即同老公申請..我要去呀!!! 因為我已經好耐冇見過Eric了!


今日,settle好bb,我就飛奔出門口,因為時間緊迫,好彩都趕得切!


Eric今日唱左兩首歌, "Here I go" 同埋 "我教你分手",佢又病左啦..上次出碟,又係病左,希望佢快d好番啦!


等左個幾鐘,終於都到左簽名的時間了...見到Eric..我同佢講...


M: 好耐冇見啦,Eric...


E: (你望一望我,然後笑笑口咁..) 咦...你咁快收左身啦...


M: 哈哈...唔知點答好呢..然後話..係呀...


由於時間緊迫,跟住就俾人叫我行開了...


後來,朋友仔話我知,佢同我簽完名之後,聽到佢同身邊的MC同,佢o岩o岩生完bb呀!!


今日,(1月3日)係你的生日!


今晚我真係好想去架...不過..要照顧bb..所以,希望大家玩得開心啦!


祝你生日快樂! 同埋你的新碟...好似上一張咁好成績呀!!!



CD
01. 我教你分手
02. 答謝信
03. 幸福的再會
04. Here I Go
05. 別貪名牌
06. 拖多一年多一年
07. 走出生天 (陳詩慧合唱)
08. 彈珠玩具
09. 告別散拖
10. 負荷
11. Here I Go (A Cappella Version)
12. Here I Go ()

DVD
1. Mini Movie 分手公司 (90 Mins)
2. Making of... (15 Mins)


歌曲簡介
1. Here I Go
Here I Go─English Version
美國著名音樂人BabyFace的姪兒Jason EdmondsEric自己作曲再由林夕填詞,打造出少有的廣東純R&B作品【Here I Go】,無需加Rap,一樣成為No.1 Hit


2.
我教你分手
【分手公司】主題曲亦是大碟第二主打,曲風有Tori Amos感覺。
「不過我唔想做經典K歌,這首歌係抒情作品作為【分手公司】主題曲,我就特別同監製講我的要求,結果我十分滿意。」

3.
答謝信
曾與陳光榮合作<>,成為當年大熱作品,<答謝信>慰歌迷對孫耀威式情歌的期望。衷心答謝已分開的戀人,曾經開心的日子永留心間。

4.
幸福的再會
瑰麗情歌令分手變成一種幸福,沒有遺恨,不是痛苦,舊情人再見亦可碰杯笑談昨天。

5.
別貪名牌
Disco Mix
加上Rap的元素,是碟中唯一快歌。Eric:「名牌就好似你選擇情人時候要揀的條件。一段感情的開始,外表、身材、身家都可能係考慮因素,點解唔可以唔理係唔係『名牌』全憑自己的感覺去挑選?」

6.
彈珠玩具
搖滾味道較重的作品,用彈珠玩具比喻愛情。Eric:「其實愛情的命中率就好似玩彈珠機,要一撃即中的機會率接近零,所以分手係理所當然的事,無需太執著。」

7.
走出新天
<再見亦是戀人>後又一合唱作品,女聲由新人Eva演繹出瀟洒情感,不過此曲乃非典型情歌。無需唱得死去活來,分手分得灑脫,一樣可以做朋友。Eric:「分手為何不可如做生意一樣,大家告別的時候,互相握手Say Goodbye。分手之後可以逃出新天,找更好的下一個。」

8.
告別散拖
碟中最深情的作品,情歌王子不負所託,唱出不願再拉拖,狠下決心斬情絲的男人心聲愛情病到末期癌症,沒有情感輸送,不如放棄。

9.
拖多一年得一年
Rock ballad
的作品,Eric有動感的演繹唱出男人對愛情拖得一年得一年的天性。

10.
負荷
孫耀威親自作曲填詞,與<思前戀後>的監製再度携手譜出動人情歌。年輕時愛到「爆燈」才叫稱職,長大才明白愛得過火只帶來負荷。


沒有留言:

張貼留言