2008年5月16日 星期五

13 MAY ~破紀綠

13 MAY 2008

be be 豬,

你知道嘛...你今日破左紀綠呀.....係訓到好晏的紀綠呢!!!
平時你通常都係7點至8點起身呀...但係你今日訓到9點都未起身呢!!!




媽媽仲怕你唔知會唔會係唔舒服添!! 打俾爸爸之後,決定要...叫你起身啦!!


媽媽仲同爸爸講...讚你乖乖啦...你可能知道媽媽今晚要番工,所以等媽媽可以訓晏D啦...嘻嘻....


你一起身...見到媽媽就傻笑啦...幫你換完片片,食飽奶奶....媽媽就推住新車仔,帶你去街街啦!!

天朗: 我地先去郵局拎郵包,然後我同媽媽去左麥記食早餐!!


天朗:雖然我冇份食...但我睇住媽媽食,我都好開心呀!!




食飽早餐....媽媽仲同我去左商場行街街....但係行左好耐,我都有D攰...所以番屋企途中,我又ZZZZ......

不過....番左屋企無幾耐..我就醒左......


然後o係度同媽媽玩....你睇我同媽媽玩得幾開心!!




媽媽今晚又番左工啦.....我地星期六再見啦!!



沒有留言:

張貼留言