2008年5月30日 星期五

18 May ~Snoopy Land

18 May 2008


今日,同天朗著左新買的水手裝返教會...好可愛呀!!



Gloria 姐姐要去雲南實習了...你要保重呀!! 8月再見!



返完教會...我地去左一間好舊的茶樓飲茶...好攪笑...


因為大家聽聞..呢間茶樓應該唔捱得幾耐...可惜...我地唔記得影相呀!!   (好鍾意阿jo的形容-->"老人派對之彩城集體回憶篇" 哈哈....我地..都唔係好老姐..)


天朗: 飲完茶...食飽飽...媽媽爸爸帶我出左沙田行街街...雖然媽媽之前一日o岩o岩番香港,但係星期日 family day....媽媽話點都要有d節目..去下街街...嘻嘻!! 我地仲去左Snoopy Land 行左一轉...





媽媽: be be 豬..你副超好型喎....嘻嘻!!



天朗:然後,夜晚,我地仲同阿姨,表姨媽,表姨x2, 表舅父,善怡表姐,昊知表哥...去左食晚飯呀!



沒有留言:

張貼留言