2008年5月16日 星期五

511 BB GATHERING 下集


天朗: 阿紫,你肚唔肚餓呀?我請你食手指呀....

謙謙: 你地唔同我玩...我咪自己玩下鞋仔先...


天朗:阿紫...你真係唔食呀? 好好味架喎...

阿紫: 好啦喎....我唔食呀...你放開手啦!!


天朗:唔食咪算囉...我同謙謙一齊玩下對鞋仔先....


天朗: 謙謙...好唔好玩呀? 唔知你o個對好玩D定我o個對好玩D呢?


謙謙: 我諗差唔多啦...快D繼續玩下先啦!!


天朗:哎呀....不過諗諗下....我都係想請阿紫食手指喎...

阿紫: 媽媽...救命呀...佢又黎"請"我食手指啦!!


天朗: 哎呀...媽媽...我唔鍾意夾係兩個女仔中間呀....

媽媽: 天朗,我知你唔想咁樣...但係你都唔可以掀起紫鈞妹妹條裙仔架嘛!!

阿紫: 你仲咩喊呀?! 我地都未喊...你喊??!!



天朗: 哎呀..媽媽...紫鈞妹妹好似拖住我呀...點算好呀?!

紫鈞: 喂....咪咁唔識貨喎!!

阿紫: 天朗,你唔可以咁架喎...一邊拖住紫鈞手仔..一邊搭我膊頭!!!


天朗:好啦....等我地幾個男仔影張相先啦....等陣先再同女仔影過啦!!



媽媽: 天朗...你又黎?....今次仲摸人地大脾...小心人地媽媽報警拉你呀!!

沒有留言:

張貼留言