2008年5月28日 星期三

我的新相機

已經想買部新相機好耐啦.....之前為左影bb,買左部Canon Power Shot A570, 但係因為部機太大,太重,令我唔願放入手袋,帶出OUTPORT,加上要留番黎俾老公影低bb俾我番黎睇....所以....自從重回天空工作,都已經冇左帶相機返工的習慣....但係經過上星期意大利之行,我發覺,冇部相機o係身,真係唔係幾開心呢!! 所以...一番o黎香港...就好想買部相機!!


自己一直鍾愛SONY DC ....之前都用開SONY機...但自從上次買左部A 570之後,似乎已經冇得走回頭...因為用SONY,就要用MS...但而家屋企...有幾張SD CARD....所以為左唔想買MS....結果,我都係選擇左...呢部 IXUX 80IS....



因為...我想買部輕d,薄d,但又唔想買太貴....所以揀左80IS...有幾隻色...結果我地揀左最深色o個隻....特別d law...好似...哈哈...其實本來都心思思想要藍色架...不過結果都係揀左最深色o個部...


當我同老公講話想買相機時,佢話本來已經諗住o係我生日時,送部相機俾我....哈哈...點知我而家話要買...但係我當然話...呢個唔係我的生日禮物啦...因為你仲欠我份母親節禮物喎....呢份算係補番數啦....我的生日禮物,請7月先送俾我!! 知道嘛?! 嘻嘻!!


好野...有部新DC....咁我又可以繼續去到邊...影到邊....影..影..影...yeah!!


沒有留言:

張貼留言