2008年5月9日 星期五

9.5.08 接機驚喜

成日都會諗...好想叫老公帶BB來機埸接我機....但係都知道,要佢一個人山長水遠帶BB來機埸,真係好困難!

但係,今日好開心呀..係我同老公拍拖週年紀念的今日..因o係我爸媽幫助下(本來老公只係諗住係火車站接我,因為佢夜晚有野做,但我爸提議帶阿仔黎機場接我,嘻嘻!)...所以,天朗終於都有機會同爸爸一齊來接媽媽放工啦..哈哈..不過可能佢好少見到著U的媽媽,所以佢望左我好耐,到底呢個著到紅噹噹的..係邊個呢?

之後爸媽送左我地番屋企,不過BB冇跟我地番去,因為媽媽好攰呀,要好好休息一下先啦,聽日先接BB番屋企啦!!

Thank you so much for your flowers,my dear!

沒有留言:

張貼留言