2009年1月22日 星期四

16 Jan 09~ OSCAR

16 Jan 2009

今日,book左去PWH 做OSCAR,本來想話book下星期二,因為o個日要番去做產檢,不過book唔到呀....所以唯有走兩轉啦!!

去到,姑娘同我度高,磅重,抽血....然後就去第二間房,等醫生照u/s!!

雖然book左時間....但都係要等架啦...

終於到我啦....男醫生好唔掂呀.....佢拎住舊野o係我肚皮上碌來碌去....碌左幾次,佢話照唔到....然後就有d大力咁向我的肚皮按.....嘩....o個一刻,幾想鬧佢呀!!! 不過,結果,我都冇.....之後,佢再試左一陣,都話唔得,叫我出去坐下,等一陣再照過喎!!

等佢照左另一個媽媽,就叫番我入去啦......今次.....佢又係試左一陣,又話阿b個姿勢o岩...又話佢係咁"郁".....照唔到喎.....又叫我出去等下!!! abc.....xyz....真係激死我呀!!! 明明第一次時,阿b係好乖咁身體向上,冇理由唔得啦....係跟住俾佢碌來碌去....碌到扒轉左!!佢就話照唔到,又要我等多次!!!

到左我第三次入去,阿b咪又係扒轉左.....今次佢話,雖然佢扒o係度,但係今次佢冇"郁"得咁勁,....所以可以照到.....可以度到頸皮喎!!! 我話佢係趕住收工呢!!! 最攪笑係,每次我入到去,佢就會同我講....呢度係頭,呢度係手,呢度係腳.....救命呀....我好似係黎做OSCAR,唔係照結構呀....同埋...每次都係講...頭...手...腳...睇左咁多次,你唔講,我都睇到啦!!!

大拿拿俾左$1300,就係得到兩張差唔多樣的u/s...呢張係其中一張!!



同埋照左3次u/s........好似好抵咁law.....但係浪費了我的時間,多謝晒!!!!

照的過程,我問佢睇唔睇到係男仔定女仔....佢冇答我.....到最後,俾番d 超聲波底片我時,佢再望下d底片,然後話睇唔到.....遲d咪知law....oh.....真係唔該晒!!!


感恩的是.....報告結果顯示...機會率係低的!! 願天父繼續保守你健康長大!!



沒有留言:

張貼留言