2009年1月9日 星期五

1月9日大件事(3)~印姐姐bye bye!!

copy 自爸爸blog


+++++++++++++++++++++++++++++++


我家的印姐是在天朗剛滿月時上任的, 原本她的任期應到09年底 ……


她的工作表現 so far so good (起碼我看得出她有用心照顧&愛錫天朗, 不過其實她的主要工作應該是做家務)


做家務呢 ~ 她的能力&態度又真係麻麻, 近期又開始有些脾氣”, 所以上星期我地搵左agent 同佢傾吓計兼俾左封改善信佢。


直至尋日, 發生了這事:


外母見佢滿懷心事, 成晚悶悶不樂, 追問下佢就話:


~ 佢剛收到印尼家人的通知, 話佢老公有外遇仲攪大左人個肚,


佢對仔女(10歲、8) 好唔開心服藥自殺, 依家仲係醫院昏迷不醒 ~


印姐表示: 佢想返印尼。


我們的決定: 那大家協議解約吧。


++++++++++++++++++++++++++++++


今日我同佢去 左agent 度攪手續, 簽協議解約信, 幫佢出左機票 …… 好快...聽日就有機位走得。


尋晚大概了解左事件,再搵左agent,決定左點做之後, 我問老公信唔信印姐姐屋企真係有事 ?? 佢會唔會講大話欺騙我地??


老公答: 冇所謂啦, 反正結果都係一樣 >> 佢要走!! 人情上, 一場賓主, 我寧願佢係作故仔呃我地 ,起碼, 我都唔想佢屋企發生咁不幸嘅事! (聽左老公講之後,忽然間覺得老公好有人性...而自己咁諗好似好衰咁..)


anyway,佢已經執好包袱,準備聽日回家鄉,希望佢對仔女會平安無事!!!一家平安啦!!


不過,我地就..啦...因為下星期仲要搬屋...遲下又要再請過另一個姐姐!!


 


沒有留言:

張貼留言