2009年1月9日 星期五

1月9日大件事(2)~不能說的秘密~講啦,講啦!!

為左慶祝孫先生的新碟今日隆重推出....哈哈...我有野宣佈....我有左2nd baby啦!!! (呵呵,其實兩者好似冇咩關係...不過,我早已忍不住將這好消息告訴他了..他也很替我高興..還送了一個好warm的hug給我呢!)


其實呢件係一件好開心,好想同大家分享的事情..不過由於老人家的說話,所以一般不宜太早公佈...雖然我地並不太介懷呢d說法...不過為免引起什麼事端..我地都唔敢太快高調向外宣佈.( 不過其實,好多身邊的好朋友+教會弟兄姊妹都已經知道了!嘻嘻!! ) 另外, 由於爸爸出了一篇很容易令人胡思亂想的blog(http://hk.myblog.yahoo.com/Carbon-Baba/article?mid=2737&prev=2761&next=2722),加上他不小心在其他blog友的blog漏了口風,所以有些blog友都已經知道了!! 哈哈!!


bb的預產期是7月尾,現在已經11週了...看了幾次醫生,也開始見到bb的雛型及心跳了! 但願天父繼續保守bb可以在媽媽的肚裡面健康長大及教導我們如何幫助天朗成為一個有愛心,愛鍚弟/妹的哥哥!! 更重要是給我和爸爸有智慧,能力去同時面對兩個小朋友呢!! 嘻嘻!!


 


沒有留言:

張貼留言