2009年1月25日 星期日

24 Jan 2009~"只要和你在一起" 簽唱會

24 Jan 2009 "只要和你在一起" 簽唱會

最近,忙著搬屋,執屋....今日,終於都有機會去下街街啦!!

因為,今日係孫先生簽唱會的大日子呀...當然要帶埋阿仔一齊去支持下呢!!



天朗:我係小粉絲,今日第一次學人舉牌!
媽媽: 天朗,你倒轉左個牌呀!! 哈哈!



媽媽: 咁就o岩啦....
我地冇幫佢架....係佢自己拎住個牌,轉番o岩架!! 嘻嘻!!

天朗:請支持...Eric Suen呀!!



天朗: 咦...uncle eric....o係邊呢? 等我望下先!! uncle Eric,你見唔見到我呢?



天朗:ERIC..SUEN..........我識....係uncle Eric 個名嘛!



天朗,點解你舉牌...舉得咁陶醉o既?



天朗: 好啦..好啦...收工啦...仲要去搵uncle eric 簽名呀!!


天朗: 到我地啦! uncle eric 仲同我扼扼手呀! 仲有寫埋我個名呀!! 



天朗: 我的第一張uncle eric 簽名CD呀!! 嘻嘻!!

沒有留言:

張貼留言