2009年1月4日 星期日

特別的婚禮

27 Dec 2008

今日,我同爸爸媽媽參加左一個好特別的婚禮呀...因為行禮的地點並唔係一般的註冊處或教堂.....而係海濱公園呀!!






嘻嘻,我地去左靜儀同大雄的婚禮呀...祝你地百年好合,永結同心呀!!


天朗: 咦...個花球幾靚喎....


天朗: 媽媽,頭時有個靚姐姐送左個波波俾我玩呀!!


當我地準備離開,經過停車場,見到架花車...好靚呀....係媽媽至愛的紫色呀!




天朗覺得好好玩...所以笑得好開心!! 哈哈..

天朗: 由於我要跟媽媽...同由美國番來的表姨食飯...所以冇跟爸爸去飲呀!!





沒有留言:

張貼留言