2009年2月15日 星期日

14 Feb 09~15個月+2日 的情人節

14 Feb 09~15個月+2日 的情人節

今年,我們過了一個 非常浪"漫"的情人節!!
我們一家4口上了濃霧彌漫的山頂!
話說,2月頭的某一天,老公跟我說:2月14日我放假!
我說:那又怎樣,你又不會帶我去吃燭光晚餐,
又不會帶我上山頂!
老公說: 我真的打算上山頂呀!
我說:帶埋阿仔呀?!
他說:
是呀,我打算帶他上蠟像館+信不信由你(但係,原來已經冇左啦!! 哈哈哈!!) 哦.....原來我"掹車邊"有得上山頂!!
多謝你呀...阿仔!!


好多人呀....


上左纜車啦!



到左山頂啦!!

幾大霧!!!!


見到d咩呢? 咁興奮!!


入到去蠟像館啦!!




天朗與郎朗!!


天朗: 救命呀!!!!!! 佢個樣好得人驚呀!!!!
kelly 就和藹可親d啦.....
但係.....diana princess....天朗都有驚喎...佢個樣幾nice呀!!點解會驚呢?



天朗: hello....太空人!!


天朗:可唔可以借個小提琴俾我玩下呀?!


天朗: oh......我咩都睇唔到呀!!



天朗:你呀....係你呀!!!


媽媽的至愛~Leon呀!!!


天朗:嘩.....點解你咁高架??!!


天朗: UNCLE BECKHAM....你好靚仔呀!!!


天朗: 喂....借個波o黎踢下呀!!


天朗: 咦....唔知你怕唔怕" 唧"架呢?


最開心....係去playground玩!!
天朗: 佢係大我1個星期的indian哥哥!!



天朗:點解咁多心心o既???

沒有留言:

張貼留言