2009年2月23日 星期一

22 Feb 2009~遊赤柱

22 Feb 2009 遊赤柱

天朗: 今日,我約左幾位朋友仔去赤柱玩呀......一去到...又係追"波波"的時候呢!!


天朗:今日....我成為左Jason的目標呀.Jason媽媽,救我呀!!!
Jason,你唔好咁啦,我今日帶埋女朋友仔出o黎威架....唔可以俾佢見到我地咁架!!


天朗與皚悅妹妹


點知.....轉頭天朗趁妹妹食緊mum mum時,o係爸爸的"引導"下,走去識藍眼睛"姐姐"呢!!

媽媽:咪睇佢好似好有艷福呢...其實轉個頭,佢已經俾個姐姐摔左落地!! 哈哈!!


佢地兩個對住個海....係咁咦...咦...唷....唷....好似真係傾緊計咁.....
天朗: 梓豪,你睇下.....
梓豪: 天朗,你睇下.....



媽媽:咦.....阿仔.....你今日咁多"外遇"o既?!




山長水遠來到, 我地影下相先.....天朗呢?? o係車仔嘆緊奶奶!!


天朗食飽飽,我地又影下相先!!

全家幅@赤柱


之後,我地出左旺角...食晚飯.....BeeBee都有o黎join我地呀!!

個個食飽飽......o係門口活動下先!!


回家途中....

天朗: 我今日仲著左對新converse去街街呀!!

同爸爸玩到....不停傻笑






沒有留言:

張貼留言