2009年2月2日 星期一

大年初一

大年初一

今日上午,先去跟嫲嫲o個邊親戚食飯團拜.....然後,就番婆婆屋企玩....當我地番到去,
婆婆佢地準備出去拜年,於是我地又跟埋去.....

媽媽,點解咁多姐姐哥哥圍住我o既??


在坐車出去途中..食枝奶奶...小睡片刻先....


去到太姨婆屋企.....再訓左一陣.....就醒左了.....之後,去左姑婆屋企....佢仲請我食曲奇餅添呀.....哈哈!!!


~~~~ 跟住夜晚番左爺爺屋企食飯 ~~~~

食飽飽....再番婆婆屋企玩...因為表姐表哥o黎左!!


咦.....你地玩咩呀...不如....我又玩呀.....我冇cash..不過我有一舊黃金喎....預埋我玩....得唔得呀?



為食天朗...又俾媽媽捉到啦!! 


後來,表姐仲上左黎我地屋企...同我玩呀!!! 玩到我又唔捨得覺覺豬啦!! 哈哈!!!

沒有留言:

張貼留言