2009年2月2日 星期一

年初六~BB新春團拜

年初六~BB新春團拜

今日,我地去左0711 朋友仔的團拜呀!!!

多謝晒Jason一家俾我地上去攪攪震....俾d小朋友整到間屋亂晒,又要招呼我地班大朋友!! Thank you!!!



天朗: beebee爸爸,俾我睇下.....俾我睇下...影得我靚唔靚仔先?!

天朗...又同女仔爭玩具......今次同恩恩爭!! 



4大才子被困網床!!


Jason....哈哈...影到你啦!! 你做咩捉住天朗個頭呢??!

Jason: 天朗,你個頭都唔好玩o既!!

天朗: 梓豪, 快d走呀....小惡霸Jason黎緊啦!!

天朗: 佢過o黎襲擊你啦!!!


天朗: 嘩......Jason.....你連BeeBee都唔放過!!!


天朗: BeeBee 你唔使驚呀!! 我地一齊睇下夜景呀!!


BeeBee: 天朗,出面有咩睇呀??


天朗: 謙謙,你做咩走過黎做電燈膽呀??
謙謙: 我都想同BeeBee一齊睇夜景喎!!
BeeBee: 唉.....你地唔使爭啦......我走先啦....你地兩個慢慢睇啦!!

最後,來張大合照先!!! 各位朋友仔,下次再玩過啦!!!



同日加映~檸檬茶廣告

繼上次曲奇餅之後, 今日天朗為....檸檬茶賣廣告呀.....
你睇下佢.....個樣幾滋味!! 嘻嘻!! 


沒有留言:

張貼留言