2009年2月2日 星期一

年初三~新界九龍團團拜

年初三~新界九龍團團拜

多得爸爸的....攪攪震.....我地今年....又o黎過啦....玩足一日團團拜又o黎啦!!

起點: 我地屋企


第二站:潘宅


出九龍途中.....天朗都係時候.....覺一覺.....叉下電先.....


第三站:李宅


開頭訓醒,....仲呆下呆下咁......



不過,好快就warm up左......


.....玩得好開心啦!!!



第四站:黃宅 (天朗連續兩年都o係度製作“黃金糕”,真係唔好意思呢!!



最後一站: 陳宅

叔叔...你唔好阻住我玩車車啦.雖然你拎住咁大堆利是....好似好吸引..哈哈!!


賢弟.....我地又有得一齊玩啦!!



3個男孩子@ 波波池帳幕內



EE仲好好咁為我預備埋晚餐...等爸爸媽媽唔使自己帶呢......thanks!!!



大家未準備好的大合照!!



玩左成日......雖然好攰....不過可以同弟兄姊妹有美好的相聚時間,好難得的,因為大家平時都各有各忙...祝願大家新一年愛主更多,主恩常在呢!!!!


去年情況~
http://hk.myblog.yahoo.com/Carbon-Baba/article?mid=792


沒有留言:

張貼留言