2009年5月5日 星期二

1 May 2009~天朗+皚悅。拍拖一天遊

本來...媽媽的坐飛機夢(好似前世冇坐過咁!!)可以o係呢個五一假期實現,機票出左,酒店都book左..諗住去個短短的3天上海自由行...但係因為呢個豬流感...我地不得不取消! 而家冇望了....唯有等細佬出左世之後,先可以去旅行了!!冇得出去反...唯有留o係香港反啦!!


1 May 2009
第一天假期,難得兩對爸爸媽媽都放假,所以,我地可以一齊帶天朗+皚悅去拍拖拖啦!! 第一站係動植物公園...


影下d靚靚花花先!




天朗:爸爸...o個隻係咩黎架??



皚悅:天朗,你食咩呀...我又想食呀?


天朗: 我都唔知我爸爸俾d咩我食喎!!



皚悅:媽媽,點解你抱住天朗,唔抱我架?!



天朗: 皚悅,今日玩得開唔開心呀??



傻更更的天朗......





天朗& 爸爸@動植物公園



天朗: 咦....皚悅...你睇下o個度!!



天朗: 好野...爸爸俾我騎牛牛...睇猴子!!



天朗: 爸爸...o個隻又係咩黎架?!



BBs & MAMAs



轉下眼,我地已經上左去山頂啦!! 仲坐低左...食番個下午茶先!!


上次情人節o黎的時候,勁大霧...咩都影唔到.....今次可以影番張全家幅啦!!




之後,去左公園...但係太多人啦...所以都係玩左一陣就走啦!!



最後一站....我地過番九龍...去左圓方食晚飯!


同爸爸玩追逐...好開心!!



天朗:哎呀...我唔要訓o係度呀..呢度係邊度黎架??!


媽媽: 阿仔...呢度咪係全港最受歡迎的育嬰室law...


一場黎到...都係要幫襯下o既! ! 嘻嘻!



天朗&大肚子媽媽@圓方




天朗: 喂....你做咩影我!!!



玩左成日.....好攰啦...係時候番屋企啦....


一心諗住呢隻仔...玩左成日,只係訓左個零鐘午睡...應該會好快訓著...點知...番到去,洗完白白,食埋奶奶...仲要玩左一輪...先至訓著!!


沒有留言:

張貼留言