2009年5月14日 星期四

9 May 2009~9週年紀念日

9 May 2009


今日係媽媽爸爸拍拖9週年紀念,但係因為各樣原因...我地冇去拍拖拖2人世界...結果我地都係帶左天朗去玩...過左1日愉快的FAMILY DAY!
爸爸依然都係好可惡,冇送禮物俾媽媽!!


MaMa's lovely boy!!!



天朗:好野...又有街街去!!



o係出發往TST的途中,天朗訓左覺覺...於是我地諗住搵個地方坐下...點知... 我地都未去到坐低..佢就已經醒左...可以有得一齊食了!! 哈哈!!



天朗: yeah....一起身...就有haagan-daz 食!!!



天朗+媽媽@鐘樓



天朗+爸爸+媽媽@海旁



天朗: 嘩...我至愛的....噴水池呀!!



轉下眼,我地已經黎到目的地~科學館啦!!

睇下...有個小朋友拎住兩張飛...o係度傻笑!! 哈哈!!



天朗: 嘩.....咁大個keyboard!!!!


天朗:hm......好多mum mum呀!!!


天朗: 喂...喂....喂....你聽唔聽到呀?






























同場加映 ~ 天朗食完飯慶起 ~ 除襪連環拍



沒有留言:

張貼留言