2009年5月10日 星期日

28週~私家醫生檢查

8 May 2009

等左成個月,又係時候同細佬見下面啦...不過,細佬今日全程同我地玩捉迷藏喎,一直都面向住媽媽個肚....所以,睇唔到佢個樣啦!! (唔知係咪因為之前o個晚o係facebook講話:好開心,可以同細佬見面!結果,佢就唔俾我地見到佢面啦!! 哈哈!!)

今日,28週,媽媽重59.2kg,肚仔已經有37吋啦,醫生話我今個月重得太多....哈哈....然後俾爸爸"篤爆"我成日食雪糕!! 醫生話叫我要收斂下,唔好成日食呀...如果唔係細佬就會有機會變8lb+,佢仲嚇我...生得出7磅幾..唔等於生得到8磅幾架!! 哈哈哈...但係我話唔食唔得喎...佢就話你諗你啦...哈哈哈....最多...我唔食...咁多啦!!! 嘻嘻!!
不過,對比番我剛有了細佬的時候,其實又唔係真係重左好多,我第一次睇醫生時,重52.8kg....對比番今次,其實唔算係過重...只不過係今個月突然重多左姐...哈哈!!

結果,我地今日只係睇到佢後面...同埋側面...醫生都幫我試左好耐,係咁搓我個肚,希望細佬會轉下身...不過,佢好有性格呀...點都唔肯轉!!


好清楚睇到細佬隻耳仔呀...醫生話...佢隻耳仔...都幾大喎! 嘻嘻!!

同埋,又好清楚睇到d頭髮啦...嘻嘻..
唔知細佬出世會唔會好多頭髮呢?


今日,細佬已經大約有1327g...差唔多有3 lb啦...其他一切都好正常,感謝主的保守呀!! 希望細佬繼續乖乖..在媽媽肚子裡努力成長呀!!

沒有留言:

張貼留言