2009年5月5日 星期二

3 May 2009@開心星期天

本來,今日約好左0711其餘3大才子..去黃金海岸玩的...點知,其中兩個才子抱恙..所以不得不取消我地的約會,希望佢地都快d好番晒啦!!

結果,我地番完教會,就同皚悅+哲哲去左海濱公園玩啦!!

 

你地估下天朗想點??

明明自己有個足球..佢唔玩...係都要走去玩人地o個個...


 

就係咁...搶左人地個波波...


 

天朗: 西瓜...好味道...我鍾意!!!


天朗: 等我周圍行下先!!



 


天朗: 嘩...好多bubbles呀...爸爸快d整多d bubbles..俾我玩!!



 


 


 


 

玩得幾開心!!


 


 

媽媽最愛呢張!!!


 


 


玩玩下..天朗突然間走埋去攬住爸爸...原來佢地o係度追bubbles 時..有個哥哥俾天朗撞低左(好小有呀..通常都係佢俾人撞跌,哈哈!) ,之後,天朗就好驚啦!


天朗: 我都唔想架...爸爸..點算呀? 個哥哥喊得好大聲喎!

爸爸: 我地過去同佢講聲sorry啦!


say完sorry...個哥哥冇事啦..我地又再玩過啦!!


全家幅@海濱公園


嘆番枝奶先@草地上



你睇佢幾開心...梗係啦...又玩左一日!!


古靈精怪@媽媽教佢嘟咀...



走的時候,經過玩模型船的水池...睇下人地"片"船先!!


 

好啦...時候唔早啦...要番屋企了...影番張大合照先!


 

坐的士番出火車站...就o係媽媽影完呢張相...兩分鐘之後...天朗就已經好似冇電 咁....訓著左lu...哈哈!!


 

一連3日的假期....話咁快就過左啦.....期待下星期的週末!!

沒有留言:

張貼留言