2009年5月19日 星期二

1歲半的小漢子

19 May 2009

1歲半的小漢子

今日,爸爸媽媽一齊陪天朗返健康院打針+發展監察!!

嘩....真係超多人...好似去左街市咁...仲要係大陸人的街市!!

等左一輪,就叫名磅重,天朗有9.9kg,(爸爸覺得個姑娘好求其,天朗企上個磅,都未企定定,姑娘就話9.9kg,得啦!!) 哈哈...大佬,係咁上下啦...唔係你想點喎...因為佢仲有唔知幾多個小朋友/bb要磅喎...

磅完重,又再等.....等左好耐...終於到我地!! 幸好,我地今日遇著一個好友善的姑娘幫我地做發展監察,都係循例問下d問題,邊個湊呀..有冇野問佢...然後就俾左三舊小積木俾天朗切...天朗都好叻..好快就自己疊高d積木...pass!! 然後,姑娘就問左媽媽一連串問題...由於媽媽睇左其他blog友媽媽的分享,所以大概都已經知道姑娘會問d咩..哈哈...答完問題之後,姑娘都話天朗叻叻...男仔o黎講,都算識講好多野...嘻嘻!!所以,又順利過關....下次再返黎...已經係2011年,天朗4歲的時候!! 哈哈....我怕到時媽媽會唔記得要打電話去約期了!! 哈哈!!!

做完發展監察,就等打針....由於姑娘同我地講左,話佢已經識行,所以會打手臂...爸爸媽媽心諗...肯定會好痛呢!! 等的時候,天朗仲好開心咁周圍走架...我地心諗..一陣睇你仲笑唔笑得出!! 之後,爸爸陪天朗入去打針,媽媽o係門外等+偷偷地睇,點知,打完針之後,呢位小朋友竟然一點反應也沒有,完全冇喊!!! 果然係媽媽心中的小漢子呢!!

媽媽仲一早準備好要..好好安慰,呵呵他...點知...oh...用唔著啦!! 哈哈...爸爸媽媽+姑娘也覺得好意外呢...嘻嘻...而我地都不停讚天朗好叻仔啦!!  仲獎佢食左幾粒星星餅(本來,係安撫佢用的,竟然變左係獎勵呢! 哈哈!!)

之後,開左枝奶奶俾佢訓晏覺...再等埋拎枝退燒藥就走啦!!


朝早,食完早餐,去健康院之前,爸爸仲同天朗一齊來個hair cut!!! 好爽呢!!



沒有留言:

張貼留言