2007年4月14日 星期六

腰果bb

放完悠長的假期,同老公一樣,o係4月10日大清早便要爬起床去番工! 點知番左2日,我的身體已經支持唔住了.


4月12日,朝早起身諗住番工,點知唔想佢發生的事又來了~見紅,跟住同老公講,不如我今日唔好番工啦! 然後,等到診所開門,就即刻打電話去make appointment,然後11點便出到旺角睇醫生,我一臉愁容咁同醫生講,我好擔心bb,其實我咁的情況真係冇咩得解釋,我只好覺得可能係唔習慣,咁早起身番工,番足成日,操勞過度卦?!


幸好,照超聲波,見到bb又長大了一個星期,而且,已經開始成型了,從放大左的超聱波畫面,已經見到bb圓碌碌的頭仔啦!! 真係好得意呀,而家o係我肚入面的係一個有圓碌碌頭仔,腰果般大的bb呀!!!


(起初照超聲波時,真係俾個醫生嚇一嚇呀,唔知係咪我唔夠急,照的時候睇得唔係好清楚,佢竟然同我講話:咦!點解會有兩個心跳,但係見到一個bb之喎!  我就問佢咁會唔會係有孖胎呢?因為我爸爸係龍鳳胎之一(其實我真係想生龍鳳胎架,1仔1女,痛1次攪掂!)應該得一個bb,我怕佢係連住o個d,所以有兩個心跳! 佢話叫我去清廁所,再同我照清楚d, 然後我去完廁所,再入番去,今次係第一次放個超聲波儀器從下面照入去,幸好,原來只係虛驚一場,今次睇得好清楚,係一個bb,一個心跳! 真係俾佢嚇一嚇呀!!!   最緊要的係bb情況良好,不過佢話可能我個胎仲係唔係好穩定,所以有見紅的情況. 佢都係建議我要多休息!! 所以我都係暫時唔可以番工了!!


但願bb可以快d穩定下來,在我肚子裡,平平安安,健健康康咁成長呀!!


你記得為我地代禱呀!! 幫bb同ManFish MaMa 打氣呀!!


沒有留言:

張貼留言