2007年4月13日 星期五

可愛孖寶

呢兩個可愛的小朋友...轉下眼已經從在我手抱的bb....漸漸長大了....家姐已經讀中學了...


                         呢個就係善怡的新look~ 傻婆齊陰look...哈哈...


     


每逢佢地放假,都總會帶佢地去玩,或者黎我屋企過夜!!


                                     呢個就係我o係新居為佢地兩個而設的床位啦....嘻嘻!!
         


每次見到佢地兩個,佢地都總係爭住講...


(善怡)敏如姨姨: ...我尋日點..點...點...


(昊知)敏如姨姨: ...你估下..點....點...點...


有時,佢地兩個一齊係咁講,真係會好嘈,令人覺得好煩...不過間唔時見下佢地,又真係幾開心架...


o個日,佢地o係我地屋企...我地4個人一齊玩wii...玩到傻左.....真係好開心架!!


                      呢件咁可愛的bb衫..就係佢地之前同阿媽去韓國旅行,買給我的手信啦,哈哈!!


                    



佢地兩個可愛的小時候 http://www.manfish.org/2b.htm



 


沒有留言:

張貼留言