2007年4月23日 星期一

遺失手機疑雲

18.4.2007


今日下午,收到阿媽氣沖沖的打電話來,說阿爸在茶餐廳遺留左個手提電話,咁我叫佢打去電話公司cut左個電話先啦,佢又話:我而家唔得閒呀,你同我打啦!! 於是,收左佢線之後,我就立即打去cut啦, 正當我同個接線生講緊之際,阿媽又打來,心諗唔通佢搵番? 於是我叫個接線生等等,就接佢電話!果然,佢仍然係氣沖沖咁話我知,佢搵番啦!! 太好了(如果唔係我咪又要買過個電話俾我阿爸,因為佢而家用o個個都唔係買左好耐架咋!) 跟住我咪同個接線生講:佢搵番啦!


到夜晚同佢地兩個食飯時,我爸講番佢點搵番個電話,真的好攪笑! 話說,佢食完野,離開茶餐廳時,發覺唔見左個電話,就打俾阿媽問佢有冇見過? 我媽話你個電話你自己拎住既!!於是佢諗起個電話放左o係枱面,唔記得拎,於是立即走番轉頭!  番到去,見到個枱面已經清理得好乾淨!!於是問o個d執枱的阿姐,有冇見過佢個電話,個阿姐就話:冇喎!! 跟住,我阿爸就打番自己個電話,見到個阿姐的衫袋有d野閃下閃下,就話:咦,你好似袋住個電話喎!! 跟住個老闆就話你係咪攞左呀,俾番人啦!!   結果好彩地,因為呢個聰明的伙計,佢冇第一時間熄左個電話, 所以我阿爸先可以搵番個電話!!


沒有留言:

張貼留言