2007年4月26日 星期四

徐氏小姊弟

        

       


離開威記,便順道去左探阿勇,剛巧熙熙今日唔使番學,所以上到去就同佢玩啦! 上左去一陣,本來訓緊覺覺豬的細佬都醒左,開頭有d吽下吽下,但玩左一陣,佢就變得好活潑了!!


雖然只係冇見佢地兩個幾月,但係小孩子真係大得好快架!!  而且,細佬仲好叻,識講好多野添呀!! 雖然有d bb 話我仲未聽得明佢講咩,但都有d好清楚聽到架,e.g. "爸爸" "媽媽" " 巴士" "oh...噢" "啊..趺左" !!佢真係好叻呀,我成日都話唔知而家d bb 食咩奶粉大? 定係我地細個時候太...緩慢呢!!

 同埋,佢係一個好喜歡笑的bb, 從佢bb仔細個已經開始係咁, 今日同佢玩,佢都係不停不停咁,好容易笑!! 真係一個好識逗人開心的小朋友呢!!


而姐姐呢,以前同佢玩,同佢friend,都要warm up 一輪先得架...今次唔知係咪因為o係佢地頭呢,佢好多野講呀,仲同我玩得好friend呀, 仲送左條珠仔頸鍊俾我添呀,係佢自己穿架!!

 且,姐姐個樣都好似大個左咁呀,老公睇番d相,都話覺得佢愈來愈似佢媽咪呢!


結果同佢地玩左一陣,食完lunch,去公園玩左陣,再番佢地屋企玩左陣,到5點幾先走呀!! 好開心呀!!



 


沒有留言:

張貼留言