2007年11月12日 星期一

作動?

bb,


媽媽今朝5點幾開始..覺得肚痛啦...10分鐘痛一次, 本來諗住睇定d先,所以冇嘈醒老公,


但係痛左幾下,我覺得似似地啦,就話俾老公知...佢立即醒晒...哈哈...


一陣食埋早餐,應該會入院啦..唔知你係咪真係要出世啦...


你爸爸問我緊唔緊張??


我話:而家已經唔係緊張的時候啦! 因為我淨係知道好痛,同埋...好似好想all c 咁...


不過,我真係好唔明白...點解d痛真係可以咁規律o既呢??


唔知係咪真係生得呢?


好啦...我都要準備出門口了....bb我地要加油啦!!!


各位,pls pray for me la...  等待我番黎的好消息啦....


沒有留言:

張貼留言