2007年11月6日 星期二

又發夢啦...

尋晚,又發夢啦....今次發夢自己見紅呀.....仲要係好多o個隻喎....現實生活係唔會咁架...如果真係見紅應該都係少少地架咋喎(聽講).....嘩...好驚呀...仲以為自己真係生得添....點知原來又係發夢....


而家差唔多每晚我都係咁..不停...爬起身去尿尿,順便檢查一下自己..有冇穿水...然後同bb傾下計(好似傻左咁)....再好努力咁訓番....然後到第二朝...就會有種失落的感覺.....oh...又過左一晚了...仲未生得呀!!!


bb幾時先出世呢?? 呢個問題,每日都係我腦海打轉....再加上其他各式各樣的"苦惱",唉.....原來....呢個世界真係可以有好多"煩惱"呢?! 雖然,老公話,佢會幫我擋住....但有d野,唔係你可以控制,唔係每件事都如你所願架嘛....每個人的角色,要面對的都唔同...你有你的,我也有我的....只係,我冇諗過....我做呢個角色....要面對咁大壓力...咁多煩惱姐....係咪當初我諗得太天真呢??     點解呢個世界要咁複雜? 點解人要有思想呢?


煩惱.....請問你可否遠離我呢???


我覺得...尋晚...係自己衰多手呢....仍在耿耿於懷....


沒有留言:

張貼留言