2007年11月2日 星期五

今晚又食咩好?

由於個肚仔愈來愈大了,所以最近都好少o係屋企煮飯食了....


今日,做完檢查,就去左買餸....簡簡單單的做了呢餐飯...不過,諗諗下..其實都唔簡單架..都用左我個幾鐘架...哈哈...



兩餸一湯...全部食哂...o岩o岩好...好滿足...


 


就o係我埋頭苦幹..清緊d蝦腸的時候,收到99的電話,佢打黎"關心"下我,話天氣凍,叫我要著衫,同埋話叫我下次去私家覆診話佢知喎..唔使我老公請假陪我去,等佢同我去wow...


激死我啦...佢上次只係食lunch時間走黎陪我之嘛..都冇請假...就算係請假,咁又有咩問題喎!!!!!佢係bb的爸爸嘛!!!!!  問題係...我都唔想你陪我去!!!


沒有留言:

張貼留言