2009年4月6日 星期一

23週~私家醫生檢查

6 Apr 2009
23週~私家醫生檢查

細佬,

今天...又是媽媽檢查,與你見面的日子啦!!! 雖然,今次冇上次第一胎時....期待去檢查的興奮,但係媽媽每次透過u/s見到你,總是有莫名的感動!! 十分感恩,今天醫生說你一切正常,而媽媽的體重也開始有增長了...今天是55kg,比最初有bb時重了5kg,大約11lbs,醫生說都ok啦..可以追番之前輕左的磅數...希望我可以keep住有增長啦!!


而今胎個肚仔明顯比上次大得快左....而家23週,已經有35.5吋了.....不過,媽媽的腰骨已經開始感到好痛,成日都好攰啦!! 可能因為而家放假,要照顧哥哥吧,跟上一次不同啦,上次,唔使番工,放假的時間,總是可以輕輕鬆鬆的食同訓...今次,明顯休息時間係比上次少啦!!!而且,可能休息不夠,心情也或多或少受影響!! 再加上,媽媽時常覺得大家(包括自己+身邊的人)也沒有上一胎時那麼緊張....有時甚至覺得他一點也不緊張...或許因為他工作忙碌,或許因為他有很多煩惱的事情,或許因為他覺得我可以自己handle得到......

不過,媽媽今次的心情真是好像不太好呢...可能因為我現在仍然清楚記得...上一胎哥哥出世之後,曾經發生過的不愉快事,曾經聽過的說話,曾經.....出現過在我眼前的一切事情....現在已經開始在想....希望這些不要再發生了....只是,有很多事情,並不是,而且並不能在媽媽控制範圍內呢!!!


無論如何,細佬你也要跟媽媽一起加油呀...你要繼續努力乖乖的在媽媽肚裡,為媽媽打氣,努力成長,在適當時候,健健康康,平平安安的來跟大家見面啦!!
現在,媽媽只好靠你的打氣與哥哥的笑聲,叫媽媽好好支持下去呢!!

愛你兩兄弟的媽媽上


今日,醫生又影左幾張4D俾我呀...醫生望下我,又望下爸爸,然後話...好似..似你多d..
哈哈...我話,係呀...同阿哥一樣啦!! 嘻嘻!!



沒有留言:

張貼留言