2009年4月24日 星期五

情緒起伏

情緒起伏


最近,心情起伏很厲害! 好容易唔開心,好容易發脾4! 點解又咁樣??!!


未有bb之前,我都已經係一個比較情緒化的人,有時會唔識控制自己的情緒,令身邊的人難受,我承認,我是一個感性的人,不是一個理性的人! 上次懷著天朗的時候,都已經係好似最近咁樣,心情會好起伏有時會諗好多負面的野,好容易喊我覺得自己最近又係咁樣了,小小的事已經可以令我好唔開心,覺得好煩總之好容易被刺激到!!


不過,今次不同的是,令我覺得煩擾,苦惱的事情比上次還要多..因為現在已經有了天朗的存在,並不是只有自己+bb,現在一至五要番工,每日番阿媽度食完飯,同佢玩一陣,就要走,每日要跟他say bye,每日都要經歷呢個分別,真係好難受呢! 有時見到佢頑皮/唔聽話,又會好炆,又會諗如果可以自己湊住佢,咁就好啦,因為咁樣就全部係自己的責任,不能怪別人! 現在是我媽幫忙照顧天朗,我不是說她照顧天朗,照顧得不好,只是婆婆總會有疼鍚孫仔的時候,當然這是很正常,而且她也不算是”縱容”他! 只是,有些東西,我會不同意她的做法,我便會跟她說,應該怎樣,應該怎樣,不過,我也知道,這些說話不可以多說! 因為覺得我將天朗交給她,我應該信任她,不應太多干擾她!只是,有時真的忍受不了,我才會出聲!!


其次,便是工人姐姐…為了可以幫忙我媽,以免她太辛苦,加上我細佬/,工作不定時+懶惰,很少可以幫忙做家務,所以,只好請來一個印姐姐幫忙我媽! 不過,最近發生關於她們的新聞,實在真的很嚇人,令人擔心!! 我知道,這些都是少數的事件,但是,要請到一個好的工人,真的是不容易,睇下你好唔好彩!! 我家工人姐姐,上工只有3星期,但是已經被我媽發現,她開始偷懶+做事很求其!! 我媽看見這樣,便會走來跟來”投訴”,我知道她也是睇唔過眼,認為佢唔應該咁樣,所以想話我知! 只是,我會覺得,若然你發覺她有做得不好,做得不對的地方,你咪話佢law..你同我講,都冇用架嘛!! 我估我媽同我一樣,都唔係好想有佢的存在,因為我估她覺得佢係一個幫不上忙的人. 而我,就成日好擔心佢會對我仔仔唔好,所以我對佢都冇咩好感! 因為,我成日覺得,佢一定會o係你面前做得好好,對阿仔好好架啦..但係,當你見唔到的時候,佢做過咩,你都唔知啦! 我的情況已經比較好,因為好多時都係我媽照顧天朗,而工人係負責做家務,但係我始終覺得佢係一個外人,同你毫無關係,唔會真心對阿仔好..所以,如果我身邊的朋友同事要請工人,又冇人睇住的話,我會叫佢一定要裝cam,雖然,係未必一定有用,但係以防萬一嘛! 因為,可以發生的事...真係你想像唔到呢!! 我是否想得太多呢?!


每次見到其他媽媽可以日日在家,事事親力親為,照顧自己的孩子,真係會好羨慕!(當然我知道係一d都唔容易+好辛苦!) 因為你可以按住你自己的模式,去教導, 照顧佢,當你看見他天天長大,進步,那種滿足感真係冇任何東西可以比得上呢!前日因為好攰,想早d番屋企休息,所以冇番阿媽度食飯..冇見阿仔一日,尋晚番到去,阿仔一見到我,就指住我,叫左我一聲”..然後走黎攬住我對腳...攪到媽媽幾lum!!


另外,身邊的那人最近總是為著各樣的事情而忙碌..我知道我應該要多關心他,多體諒他..只是由於媽媽的間歇性情緒病又發作了..所以我沒有做得到..對不起!同事說,我應該跟他多點溝通,告訴他知道..我的想法..可是,我不覺得他想去知道,他想去了解呀,因為他沒有問我..我很怕自己會有產前抑鬱..真的很想大哭一場..只是我知道哭也沒用!


沒有留言:

張貼留言