2009年4月17日 星期五

25週~健康院檢查

17 Apr 2009

隔左6個星期,又係時候去下健康院做檢查啦!!  嘩....真係傻架...我今日已經預早左少少去排隊架啦...點知一去到已經見到好多人了!! 真係好想知d人幾點來等呢?? 同埋,我發覺真係好多大6人呢.... 最可惡的係等緊開門的時候,有d人陪人黎睇,又要坐o係度等...人地已經貼左張紙話陪診者唔好坐,留番俾孕婦坐架啦...唉!!!

不過,都好彩....雖然多人,但等得唔算好耐...媽媽一切正常, 體重55.7kg,姑娘話我重得都ok喎....佢摸摸我個肚...話size正常...不過因為個肚仲係細,所以未摸到胎位!! 之後,聽埋bb心跳聲,就走得啦!! 4個星期之後再睇!!

媽媽自己度過,我個肚已經有36吋啦....嘩....好似好大咁啦...咁快已經咁大...遲d咪...仲大大大大....!! 希望條腰唔會太痛啦!!

本來,今日諗住影番張25week的相...點知最後...都係唔記得左...冇影到添!!

沒有留言:

張貼留言