2007年6月7日 星期四

6月3日重聚日

呢日,雖然我帶著不太好的心情去,但係神親自透過詩歌來安慰我,叫我得平安,喜樂!


坐巴士去的途中,我同Bear講: 如果我唔係太肚,我諗我會參加詩班的! 因為我怕我會太勞累呢,而且聚會練習時間是星期一,是一星期最痛苦,疲倦的一天呢!!  但係阿Bear卻一語中的說:如果你唔係大肚的話,你就唔會每個星期一都得啦! 我就話:係喎....我冇諗過喎,我好似唔記得左自己的正職係天空上的工作添!


去到聚會的時候,聽到一個詩班的姊妹分享到o係詩班事奉的點滴,佢又咁岩有講到星期一去練習係會好攰,但係...點點點.....呢個時候,我就對住坐o係台上的阿Bear兩個一齊傻笑!!

 


點知,第二日(6月4日),收到使團的人打電話俾我,問左我幾個問題,原來係我之前,填回應表時,膽粗粗tick左話想加入詩班,哈哈,我自己都唔記得左添! 佢話遲d應該會再有人聯絡我去面試. 我都有同老公商量應否參加,佢就話你而家咁的身勢,睇下人地肯唔肯俾你加入先啦!


我倒是抱著一個很平安的心情去看呢件事情,看看神的心意如何啦! 神呀,呢件事完全交托給祢了!! 你要我怎麼辦,我便怎麼辦!

 拿主意的不是我,不是我老公,而是祢!!


沒有留言:

張貼留言