2007年6月14日 星期四

帶阿仔見靚仔

前幾日,突然間知道有個機會可以見到Eric,撞o岩老公要去poly附近開會,簡直係...撞得太正了...


所以我尋晚就去左poly睇呢個幫poly籌錢的節目,當然我去的目的不是為了poly,(雖然我都係o係呢度畢業)

我的目的只有一個,就係為左見...我好耐都冇見過的佢....就係咁..我前晚就同老公講我要帶阿仔去睇靚仔,哈哈.....
 


由於我評估過..去呢個活動的風險好低,唔怕會逼親阿仔(因為之前好多活動我都怕逼親/辛苦,所以都冇去到),所以..今次..我要去呀!!!


雖然佢只係唱左一首歌,不過戲肉在後面嘛....佢表演完,我地就出左門口等,過左一陣,佢就出左黎俾d記者影下相,做訪問...然後,大家就開始俾d野佢簽名...不過因為我太耐冇同佢影過相了,所以我冇相俾佢簽,呢個時候,有人好聰明咁拎左本場刊出黎,咁o岩入面有佢新唱片的廣告,結果佢就好似做功課咁幫我地簽左一曡,嘻嘻!! 真係辛苦佢了,因為佢唔舒服,做完野,仲要去睇醫生呢!


不過,跟住我都有把握時機,同佢影合照,好彩有其他朋友仔幫我影咋,因為我冇帶相機!


影完相,有個朋友仔,叫我快d行開,唔好俾佢傳染你..跟住我話...


M:傳染我唔緊要,唔好傳染我bb就得啦! (其實佢只係有少少發燒,感冒,做咩事我地講到咁大件事既?哈!)


E:下,你有左bb呀?


M:係呀!!


E:恭喜晒你喎! 幾多個月呀?


M:4個月呀!


E:係呀,係仔定女呀?


M:仔呀!


E: 哦...我都係行開唔好傳染你啦!


M: (乘機拍下佢膊頭

) 咁你快d好番啦!!


好開心呀,其實多得一個朋友仔幫我叫佢同我影相,我至有機會同佢講咁多野呢!! 嘻嘻!!


期待收到朋友仔send番俾我的相呀!!    真係唔該晒你地呀!!


    


                                                 其中一個收穫


沒有留言:

張貼留言