2007年6月1日 星期五

沒有溏心的日子

唔知今晚有幾多人睇大結局呢?

 我今晚一次過睇左3集,因為我前晚同尋晚都唔得閒睇,於是我今日一放工便番屋企,要o係睇大結局前睇番之前兩集呀! 其實我之前並冇睇開架,不過聽朋友講得多,報紙,收音機日日講,攪到我呢兩個星期都要加入追劇行列! 呢個劇係勁呀,可以令到咁多人晚晚追,朋友J就為左晚晚番屋企睇,連同男朋友仔去街都話唔去呀,唔知佢男朋友而家係咪好開心呢,終於都可以去街拍拖拖了!
 不過,又一次証明左香港人其實都係鍾意d老土野,"橋"唔怕舊,最緊要人地受! 嘻嘻!  但係,都好似好耐冇出現過,引起咁多話題的劇了! 唔知大家下個星期一開始點算呢, 大家會唔會好失落呢? 冇得追了!!


沒有留言:

張貼留言