2007年6月1日 星期五

Happy Friday

以前,星期幾幾幾呀...公眾假期呀...對我黎講,都係冇咩特別意義既! 因為我份工係不定時既,最多我只會關心一下星期日有冇off,可唔可以番到教會! 但係,自從做左OPL(Office Pregnant Lady

)之後,我就會覺得星期一好痛苦..然後希望日子過得快d...期待等星期五的來臨,因為可以放假啦嘛!!
  雖然我的工作不算辛苦,但係我仍然未習慣早睡早起的工作,一個星期都只係得星期六可以訓得晏d!


今晚3:00 英格蘭友賽巴西, 我好想睇呀,因為碧咸可以重披英格蘭波衫,踢國家隊呀,點解要o係3:00am呀??

  我已經好攰啦....要訓覺覺豬至得啦,加上唔可以捱夜架啦嘛!! 
  唔制呀.....


 


 


沒有留言:

張貼留言