2007年6月30日 星期六

噗..噗..噗..噗..

噗..噗..噗..噗...一下一下...急速的心跳聲,就是我跟bb今天的接觸了!! 


聽到呢d聲音之後,令我心裡感到十分平安,開心...因為有時都會擔心呀...唔知佢o係媽媽個肚會點呢?? 希望快d可以更多的感受到bb啦...例如感覺到佢動,或者佢的腳法.....

... bb ,你要繼續乖乖成長啊,媽媽等緊你呀!!


今日,好彩有阿陳大佬陪我去做檢查,因為出門口時,落好大雨呢..多得佢同我截的士,如果唔係我實變落媽媽了!

 同埋有佢陪我等,傾下計冇咁悶嘛!!   今日,等的時候,遇到一個唔係幾好的準媽媽,睇佢個樣應該唔係好大,大概二十零歲,佢同個朋友一齊,不停咁傾計,佢地傾計唔係問題,但唔該可唔可以唔好係唔係都夾d粗口落去! 我最怕撞到呢d人,另一種就係吸煙的人,最衰係一路行一路吸,我o係佢地後面,d煙係咁吹埋黎,
 所以我一見到呢d人就會快快急步行開!!


點解我咁夜仲唔訓...咪等緊我老公番屋企law....佢終於都開完會....啱啱番左黎了...係時候要覺覺豬了...


沒有留言:

張貼留言