2007年6月28日 星期四

恐龍媽媽

最近,越來越覺得自己好似恐龍,因為每次食完野,甚至係一起身未食野,只係飲左一啖水,d胃氣都好勁,足以令我發出好恐佈的叫聲!


但係,我的食量卻係同恐龍差好遠,而家食少少都覺得好飽,如果食得太飽,會好容易大穫"回吐",所以而家都係唔敢食太飽! 但係,好快又會肚餓,好似要成日都有野食先得咁,但係最弊的係我始終冇咩胃口,唔係好想食野.不過,我知道我要食野,因為我唔可以唔食野嘛, 唔可以餓親我個寶貝仔嘛! 所以,我已經好努力架啦,但係唔知點解我的體重都係冇咩點增加! 


bb,我地要加油呀..一齊努力...食食食...盡量食多d有益的野啦...但係間唔中都可以容許放肆下啦,如果唔係媽媽就好可憐架啦!  


沒有留言:

張貼留言