2007年6月11日 星期一

BB係男孩子。家熙篇

話說.....以下是我阿媽跟小表弟家熙在上星期六上午的傾電話內容...


我媽同佢傾完一輪計...然後問他...


我媽: 家熙,你知唔知表姐個bb係男仔定女仔呀?


家熙:我知,我今朝同goretti姑媽講電話,講左俾我知啦,佢係男仔,佢有"咕咕"架嘛..


笑到我阿媽呀....


到左下午,我地去左同佢地飲下午茶....


我: 家熙,你第時會唔會送你d玩具俾我個bb玩架?


家熙: (佢思考左一陣,冇答我個問題) ai...ai..表姐呀,你個bb第時出左世,你帶佢o黎我屋企呀,我屋企有好多玩具俾佢玩呀!!


我: (真係俾佢笑死...) 好呀!!


後來,上到佢屋企,佢第一時間,指住d玩具,同我講...


家熙: 你睇下,我屋企真係有好多玩具架!!


真係唔可以睇少而家d小朋友呀!! 


 


沒有留言:

張貼留言