2007年6月8日 星期五

bb,你真乖乖

今日,好開心,因為係第一次有老公陪我去做check-up! 之前,每次都只係我自己(除左2次有朋友/細妹陪之外)去睇醫生,眼見其他好多人都有人陪,我都會覺得自己好孤獨,好可憐呢!

 


今日去睇醫生,從u/s 估計bb已經有差唔多17週了,好清楚睇到佢的整個身體,佢兩隻手仔(仲睇到佢10隻手指仔添呀!),兩隻腳仔,面部,眼睛(雖然我唔係睇得好清楚,但我老公話睇到喎!),醫生都算好有心機咁逐個部位照俾我地睇同埋講俾我地知,呢度係咩,呢度係咩...然後佢問我地想唔想知係仔定女,我地話想,跟住佢就照住bb的下體部份,係有野架,係仔仔呢! bb,你真係好乖呢,因為你張開左雙腳,所以我地可以睇到!  

之前,都有問過下d同事,佢地都話bb雙腳合埋,所以睇得唔係好清楚! bb,你真係聽話啦!
 


身邊幾個同事,9月出世的曹bb都係女孩子呢,所以我同老公講笑話bb將來一定會好搶手呀!!哈哈!! 而家知道左bb 係男孩子之後,可以開始諗下改咩名了,又可以睇下bb衫仔啦,之前唔知係男定女,都唔係好敢去睇!

身邊好多人問我,想生仔定女,其實我一路都係話生女架,因為我覺得女孩子會乖d,我又可以為佢打扮靚靚,好似個公主咁呢! 但過左一段時間,唔知點解開始覺得我bb係男孩子! 上個月已經有幾個人 (可以睇番 bb,你係男定女呢?) 覺得你係男孩子,今日我知道左之後,都忍唔住立刻話俾佢地知,佢地好勁,同埋女人的直覺真係唔可以少看呢!!


bb,你要繼續乖乖,努力成長,媽媽爸爸定會為你預備最好的,期待著你的來臨!


沒有留言:

張貼留言