2007年5月19日 星期六

bb,你係男定女呢??

 

                 

    bb 你到底似爸爸         定係          媽媽呢??


bb, 你而家已經係一個完全成型的胎兒了!!  MaMa彷彿可以從超聲波相片中,看到你的模樣!


直到而家,已經有4個人覺得你係男孩子了,第一個係MaMa我,上次o係醫院照完超聲波,見到你好活躍,不停手舞足蹈,我就同你的爸爸講: 我覺得bb係仔! 不過bb爸爸覺得我冇咩根據! 其實呢個只係我個人的感覺而已!! 最近,我將bb的超聲波相片俾朋友睇,佢地3個auntie睇完之後,都不約而同咁講話覺得bb係男孩子呀!! 有一個仲話覺得bb似爸爸添呀!!

  我聽左,都覺得好攪笑!  咁都睇得出....勁呀,WinnieYan!!


其實,一路以來,別人問我想生仔定生女,我都係會答:生女! 因為我覺得女仔會乖d!

但係我的直覺,令我覺得bb係男孩子! 嘻嘻!!
 不過,我覺得bb係男係女都好,最緊要係佢健健康康! 可以順順利利咁出世,來到呢個世界!! 無論你係男孩子定係女孩子,媽媽爸爸都會一樣咁愛鍚你!!


下個月啦,希望下個月再做check-up時,bb你可以乖乖,讓我地睇得到你係男孩子定係女孩子啦!!


感謝主,bb你真係成長得好快呀,因為媽媽的肚仔好似大得愈來愈快呀!!


沒有留言:

張貼留言