2007年5月9日 星期三

bb,給你介紹一個人

7.5.2007


今日,去旺角睇醫生覆診,帶左一個人去同bb見面,就係bb的阿姨!! 由於我妹今日放假,所以就叫左佢陪我去! 佢係第一個同bb見面(o係個ulrrasound screen)的人呀! 今日,都好清楚見到bb的手仔腳仔同埋心跳!! bb大得快左好多呀! 上次8週時,只有20mm, 今日12週時,已經有60mm啦!! 不過都可能係因為佢大左好多,我開始覺得有"頂住頂住"的感覺,而且又影響到食野的胃口!!


而我最終都o係診所做左"唐氏綜合症"的test, 雖然以我的年齡來講,會有的機會係相當低,但最終都係用左$1000 來買左個保險,驗左都會安心d既!!


睇完醫生,我就同細妹去左唱lunch k,然後我媽來join 我地,去左食tea同行街街!


點知,行完街番到阿媽屋企,我竟然將個tea完全....釋放番晒出來!!

  唉......


沒有留言:

張貼留言