2007年5月15日 星期二

終於番工了

尋日朝早,終於都起左身番工啦! 雖然前一晚都係訓得麻麻,原來,唔經唔覺,我已經放左成個月病假,所以結果尋日都係要好努力好努力咁先爬到起床!!


尋日放工,o係公司等緊車番屋企的時候,除左帶住我非常疲累的身軀外,望到一架一架起飛的鐵鳥時,我竟然有點掛念"天空上的工作"!! 或者,我真係習慣左不定時,自由自在地工作,所以尋日困左o係office成日,真係覺得好悶,好攰呀!!  仲要,我尋日整日的工作就係影印同埋不停地訂裝,好彩的係o個部釘裝係電動的!如果唔係,逐本逐本咁用人手釘,我諗我隻手已經斷左!!


今朝起身,嘩...發覺右邊膊頭勁痛!! 唔知點解?!救命呀!!   今日番到去,依然繼續做我的釘裝, 同埋proofread! 天呀!! 明明用同一份original 影印出黎架嘛,但係就係偏偏信唔過佢呀!

   所以我要逐本逐頁去check,睇下有冇miss, 嘩...每本成寸厚...睇到我頭都暈呀!! 
 好彩,我今日放工前已經check好哂佢o個30本野,聽日終於都可以唔使再對住佢地啦!!


好慘,連續兩日,放工坐完車返到屋企都嘔!!

  好痛苦!!


我真係比較喜歡"天上的工作"呢!!


同埋,而家要諗每日著咩3,好煩,之前返工有制服著,唔使傷腦筋嘛!!


沒有留言:

張貼留言