2007年5月10日 星期四

有"禮物"收

                        



話説,尋日(9.5.2007)係我同老公拍拖7週年的日子. 前晚臨訓前,我問左佢一個問題:你記唔記得聽日係咩日子? 佢大叫左一聲: 哎呀!!!! 結果我o係今朝起身見到呢份"禮物",冇錯係今朝...可能佢尋晚番到屋企唔記得左拎出黎送俾我卦!!


一大開,原來入面裝著我至愛的Mrs.Field Cookies! 但係佢都係一貫佢的作風,入面係一隻字都冇寫架!!


下午我打俾佢,佢問我:見唔見到份"禮物"?


我話:見到,但唔知係俾邊個既呢,入面一粒字都冇寫!


佢竟然答話:我趕唔切,冇時間寫呀!!


真係俾佢激死呀!!   不過都好開心既,因為at least有 "禮物" 收嘛! 嘻嘻!!


沒有留言:

張貼留言