2007年5月24日 星期四

公眾假期,我愛你!

回復到寫字樓工作之後, 我就與一般人一樣很喜歡"紅"假的來臨! 今個星期返左3日工,依然繼續每天做我的釘裝,碎紙, 同其他同事講,佢地都會贈我一句:你就好啦,可以咁hea!  oh my god, 呢幾日,真係一d都唔好過呢!好悶架! 不過我o係呢個office的日子已經過去,我已經完成晒佢地要我做的工作了! 所以,星期五,我就會去到另一個地方了,而家仲未知會去邊架,聽朝番到去先知!   呢幾日,依然繼續每日朝早7點,掙扎,賴床....唔到last mins都唔肯起身!  今日放假,仲唔訓番夠本, 到成12點先起身呀!!


尋晚本來想話睇歐聯,但係實在太攰了,所以最終都係放棄左....結果 AC win左2:1 其實兩隊我都冇話特別支持邊隊,不過,都好開心既,因為馬甸尼可以又再一次捧盃! 話晒,佢都已經老了...都唔踢得好耐啦!!


沒有留言:

張貼留言