2007年5月31日 星期四

新位置

呢個星期,我終於都黎到一個新的部門了,做左幾日,都ok啦,都係打下資料,對下野咁啦! 對住部電腦,點都好過對住部釘裝機同碎紙機既!(起碼唔會嘈住bb覺覺豬嘛!)今次呢個位置應該會係可以settle down 啦卦,所以未來呢5個月我都會o係呢度過!


而家日日番公司,見到好多同事準備飛,都真係令我好懷念天空的工作呢! 雖然天空的工作係好辛苦,但係日日坐office的日子真係幾悶架! (冇計啦,已經習慣左不定時,自由自在的返工時間嘛! 所以而家每朝我都要同睡魔打交,先可以起到身!)  我以前都做過office,就係因為覺得太悶,加上o個份工唔好pay, 所以先轉左去做天空的工作! 點知,而家又番返去呢d日子了,不過,為了bb,冇辦法啦! bb,為了你,媽媽會加油架! 你都要o係媽媽肚仔裡面加油呀!努力成長! 好唔好?


沒有留言:

張貼留言