2007年9月21日 星期五

32週~健康院檢查

bb,


媽媽今日好開心呀,因為今日係爸爸第一次陪我地去健康院做檢查呀!!! 因為爸爸仲未病好呀,所以今日請左病假,順便陪我地去檢查,希望爸爸快d好番啦!!


難得一齊唔使返工,所以我地訓到好遲先起身呀,然後食完lunch,見未夠鐘,就去行左一陣,終於都買左個沖涼盆俾你lu....其實咁快買,係為左你的"洗衫project"呢...


放左個盆番屋企,我地就去左健康院排隊等拎籌啦,好彩我地今日都有早d去到,因為真係好多人呢!! 拎左籌,入到去等緊的時候,見到爸爸同一個人打招呼,咁我就望下啦,然後爸爸問我,佢係邊個,我話你唔認得,又同佢打招呼,真係攪笑..原來係曹爸爸的媽咪呀,於是我地過去同佢打招呼同埋睇下bb先,佢今日帶11日大的曹bb黎健康院做檢查呀,仲有曹太太呀!  曹bb好得意呀,訓緊覺覺豬,不過佢表情多多,兩隻手仔係咁"郁",好可愛呀!! bb你將來會唔會同佢做好朋友仔呢?


等左一陣,磅完重,量完血壓,等見姑娘.....今次終於都冇話我過重了,媽媽今日有60.1kg,比起2個星期前,只係重左0.6kg,哈哈,所以姑娘冇話我啦,同埋今日個姑娘好好人呀...因為媽媽入左房之後,爸爸唔知行左去邊,姑娘仲幫我嗌番佢入黎,難得佢今日陪埋媽媽一齊黎嘛...梗係想俾佢聽下你的心跳聲啦,因為佢未聽過架嘛! 然後我問佢問題,佢又好詳細咁答我喎,原來我地平時隔著肚仔"聽"到你的一下一下的"聲",唔係心跳,係bb你打"C egg "呀..哈哈...爸爸媽媽真係好傻呢!!


姑娘話你size 正常,佢都摸到你頭仔係向下啦,不過佢話係側側地咁,未完全對到正,大約36週就會對到正啦!


姑娘又提醒媽媽要做功課啦~~數胎動...所以bb你要乖乖合作呀,要"郁"多d啦...等媽媽"交足數"啦..嘻嘻!!!



沒有留言:

張貼留言