2007年9月22日 星期六

乖乖在家

今日,本來諗住去見下孫先生啦,因為佢去左美國個幾星期,下個星期又要返大陸做宣傳,唔知幾時先返黎! 但係,結果呢,我都係乖乖留左o係屋企,冇出到去呀! 因為尋晚又抽筋,今朝起身隻腳好痛,另外o個隻腳,腳跟又好痛,所以今日就冇去做小fans,留左o係屋企做乖老婆,乖mama啦!!


最弊呢,我o係屋企唔係好好休息啊,因為我有"執屋"僻好,每當我有時間o係屋企,我就會左執下,右執下,執個不停,因為我鍾意整整齊齊,好乾淨的感覺,咁先似屋企架嘛! 

 所以今日,就一次過將平時隻眼開,隻眼閉的混亂變番整齊啦,每次執完都好開心,好有滿足感架,不過附加"好攰"!! 哈哈!!


仲有唔夠一個月,我的產假就黎啦,好期待呀!! 真係唔想番工呀,因為日日咁早要爬起身,真係好攰呀,加上,而家夜晚多數都訓得唔好,所以朝早都會好攰,冇精神!!

  冇辦法啦,懷孕蜜月期已經過去啦,進入倒數2個月了,係會開始辛苦d架啦!! 唯有盡量努力去適應啦!! 


 ---> 


今日,將尋日洗的衫仔摺好晒啦!! 


仲有已經另外執好左俾bb出院著的衫仔啦,yeah!



沒有留言:

張貼留言