2007年9月1日 星期六

Busy Saturday

今日係星期六,係一個行程豐富的星期六呢..今朝早食完早餐,就搭車去左機場,接孫先生機,因為佢去左大陸做野成個星期,今日終於番來了!!
由於夜晚我唔得閒,去唔到勁歌優秀選,所以只好往機場走一轉啦! 他坐的航班大概12:15pm便到了香港,大約半個鐘頭之後,便見到他跟助手行出來,而大家都蜂擁而上跟住佢行去停車場,而我當然乖乖的脫離人群,跟隨在最後啦!!



行到停車場,Eric便企定定讓大家影相,然後大家想要跟他影相,他便叫大家幾個幾個的跟他一起影,因為他趕時間,待會還有工作!
於是大家都乖乖的排隊等著跟他影相! 我與朋友仔跟他一起影完,


便跟他說:我可唔可以影多張?
然後他說:影啦,大肚婆有特權!
這時,朋友仔跟他說:這可能是她最後一次出來啦!
他說: 你要待產啦!
就o係我同佢影相的時候,佢講左個"笑話": 你待產(橙)好啦,唔好袋蘋果!!
哈哈...這時候,我忍不住拍拍他的手,跟他說:Eric,我係咪要笑呀?! 我係咪要笑呀?! 哈哈哈哈...
多謝你呀,Eric,在你睡眠不足,非常疲倦的狀態下,仍然送給我一個爛gag,嘻嘻!!


 

張相影得我好肥呢,所以要縮細d!


過左一陣,他便要走了...


之後,我便跟大家去唱K(其實是Eric MTV欣賞會呢,嘻嘻!!) 因為大家都要待時間過去,晚上時間到TVB的勁歌優秀選,而我也是一樣要待時間過去...再去繼續我的下半場節目呀!                              



晚上,大家便到了TVB的勁歌優秀選,去替他打打氣啦,因為他的"思前戀後"入選了!!


沒有留言:

張貼留言