2007年9月28日 星期五

見了。幾分鐘

27.9.2007


今日,結果終於都係去左搵Eric,雖然等左大半個鐘,都只係見到佢幾分鐘,不過,冇辦法啦,因為佢要趕住北上,返大陸做簽唱會!


傻傻的Eric,一見我,就話:咦,你仲未生咩? 我話:未呀,11月呀嘛! 跟住佢又傻傻的說:哦,11月呀,然後拍拍我膊頭,好好保重呀!



很喜歡看到你這麼"真"的笑容呢!!



講講下,已經行到去門口,要上車了,我就把握時間幫佢影左兩張相,然後問佢,可唔可以同佢影啦,因為機會已經唔多啦嘛...加上今日人少少,應該ok卦,哈哈,Eric好好呀,都冇拒絕我呢個大肚婆,快快趣同佢影完相,佢就要上車走了! 呢幾日,佢頻頻撲撲咁中港穿梭,真係替佢感到辛苦呢,希望佢可以有時間好好休息一下啦!!



唔知仲有冇下一次呢...o係我生bb之前...

 每次去之前,我都要得到approval,(其實有時係我自己堅持要去,老公都冇我符,哈哈!!) 但係,我都唔想,我出左去,令佢唔開心! 所以,我一定會話俾佢知! 我會同佢講,我冇咩機會架啦,遲d想去都去唔到架啦! 佢就會話我,你次次都係咁講架啦!!
 咁係呀嘛,趁我仲行得走得,健步如飛,俾我做d令自己開心的事啦,我一定會好小心架嘛!!


 


沒有留言:

張貼留言